Așadar: Facebook e Hulk, Twitter e Spiderman, iar Google+ este... Creativii din cadrul agenției britanice Freestyle Interactive și-au imaginat cele mai cunoscute rețele sociale și platforme Web 2.0 ca eroi de bandă desenată. Și, chiar
O excelenta campanie de advertising care implică părinții în procesul de învățare. Ne plac ideile creative, indiferent de domeniul în care acestea se regăsesc. Iar ideea agenției americane Cramer-Krasselt este, în opinia mea, minunată: pentru
Dincolo de hârtie, ce reprezintă de fapt un Curriculum Vitae? Pe WebCultura sunt rare articolele referitoare la autoturisme. Firesc: despre autoturisme scriem doar atunci când avem un motiv întemeiat. Ei bine, germanii de la Weareflink
O demonstrație de forță a uneia dintre cele mai creative agenții din lume specializate în efecte vizuale. "21 de ani de inovaţie au consacrat The Mill ca brand recunoscut global pentru crearea unor efecte vizuale
O idee genială pentru promovarea unei bănci de imagini. Da, chiar genială. Pentru promovarea băncii de imagini Latinstock, premiata agenție braziliană de publicitate DM9DDB a recurs la o metodă extrem de ingenioasă: în loc să
Da, sexul vinde. Aveți încă o dovadă clară în succesiunea de imagini care urmează. După incredibilele reclame ecologice, iată o nouă dovadă a creativității agențiilor de advertising din Olanda: pentru a determina advertiserii să cumpere
Doi studenți germani au imaginat un desfăcător de bere care, atunci când este folosit, creează un eveniment pe facebook și îți invită prietenii la petrecere. Ideea este simplă și, evident, a fost extrem de bine
Orange Romania a efectuat o proiecție 3D în Bucuresti, pe zidurile Facultății de Arhitectură. Vă mai amintiți proiecțiile urbane realizate de MTV în Brazilia sau de Hyundai în Malaezia? Ei, iată, a venit și
Când vorbim despre reclamele destinate copiilor ne ducem cu gândul, vrând, nevrând, la subiecte copilărești. Poate că este firesc să fie așa. Însă creativitatea celor care le concep nu este nicidecum copilărească. Iată, de pildă,
Dupa ce v-am prezentat câteva afișe și reclame vechi - și ținând cont de faptul că întoarcerea la rutina zilnică se poate dovedi mai dureroasă decât ne-am putea imagina - iată și o serie de
Câteva "afișe istorice". Pentru că de 1 Mai capitalismul autohton este sărbătorit -mereu - cu servicii proaste și prețuri nejustificat de mari, pentru că de 1 Mai clasa muncitoare recucerește munții, marea și pădurile plantând
"Ouăle de Paște sunt un simbol al renașterii și al începutului unei noi vieți. De-a lungul viitoarelor luni și ani, Japonia trebuie să reconstruiască, nu doar o țară, ci cămine, familii și vieți." Aceasta este
Pentru realizarea celui mai recent spot brazilian, MTV a recursul la ajutorul Vjsuave, agenție pornită în 2010 de către Ygor Marotta (Brazilia) și Cecilia Soloaga (Argentina) și specializată în proiecții animate. Rezultatul? Un spot în
Dacă ieri vorbeam despre creativitatea niponă, iată astăzi un alt exemplu de adverstising la superlativ. La o prima vedere, cel mai recent spot al Hyunday Accent este doar o altă prezentare a unui autoturism condus
Trei exemple ale creativității nipone. Cantata 147 de Bach interpretată la un xilon gigantic, prin simpla rostogolire a unei bile. Xilofonul este cât se poate de real și a fost realizat pentru promovarea telefoanelor Touch