Maramureșul seduce cu sunete lumea academică internațională. The Deep Sound of Maramures, un proiect care integrează, în structuri artistice contemporane, cercetări antropologice din aria acustică tradițională, va fi prezentat publicului larg, în cadrul unei transmisii
Fără îndoială, una dintre cele mai deștepte reclame românești pe care o să le vedeți în acest an. Cinema Victoria, Cluj. Oamenii se așează pe locurile lor, așteptând să înceapă obișnuitul calup de reclame dinaintea
Conferinţa Naţională a Managerilor Culturali. Institutul Naţional pentru Cercetare şi Formare Culturală organizează Conferinţa Naţională a Managerilor Culturali, eveniment care va avea loc duminică, 26 octombrie 2014, la Biblioteca Naţională a României din Bucureşti. Conferinţa
Privește-te. Privește-te cu atenție. Tu cum te simți atunci când te privești în oglindă? Da, ești o femeie minunată. Chiar tu! Un inteligent eveniment de promovare pus la cale de trupa feminină de rock The
O veste bună pentru îndrăgostiții de pretutindeni. "Tunelul Iubirii" - o porțiune de cale ferată abandonată situată între orașele Oțelul Roșu și Caransebeș pe marginile căreia sunt arbori care creează un tunel verde și plin
Cum poți promova o idee serioasă într-o epocă a superficialității și a seducției? Se iau câteva actrițe frumoase și câțiva actori asemenea și li se spune că vor filma o reclamă foarte sexy. Și că, prin
Un român ca mine și ca tine. Actualizare: Brad Florescu nu a câștigat competiția, chiar dacă așa cum vă invit să aflați de aici, ar fi meritat să o câștige. Brad vă mulțumește tuturor. Și,
Peroni lansează o provocare pentru mințile efervescente: patru tineri designeri își vor putea expune prototipurile obiectelor imaginate de ei în cadrul Romanian Design Week. Peroni împreună cu Instalart, asociaţia culturală care promovează şi susţine artele
Cu dedicație, din partea WebCultura. Musée d’Orsay din Paris găzduiește, până pe data de 11 mai 2014, o expoziție dedicată lui Gustave Doré, unul dintre cei mai importanți artiști ai secolului al XIX-lea. Pentru promovarea
Din dragoste pentru clienti, CERVO inaugureaza Restaurant a la carte! Cervo Restaurant a la Carte va invita la Marea Deschidere care va avea loc in seara zilei de 13 februarie, pe strada George Constantinescu, nr.
Cum ar fi dacă... Probabil mulți dintre voi îl știți deja, este unul dintre spoturile virale ale anului 2013, un spot realizat cu mulți bani. Povestea este interesantă și merită (re)văzută.
În democrația populară, artiştii și intelectualii se izbesc de un nou tip de anonimat, cel rezultat din preemineța publică, mediatică şi comercială a culturii de masă, populare, televizuale. Trăim într-o lume care impune "obligația" (must-have)
O mică "șmecherie" de marketing. Ați privit vreodată, cu atenție, ceasurile din reclame? Ei bine, dacă ați făcut-o, poate că ați observat că, indiferent de marcă, toate arată cam aceeași oră: zece și zece. Motivul?
100 de trupuri goale. Altfel decât vi le imaginați. O scurtă filmare despre frumusețea trupului omenesc (și despre cum putem să dobândim această frumusețe). O filmare creativă realizată de către agenția Man+Hatchet pentru Withings, o companie de
"Un cuvânt menit să determine oamenii să lase telefoanele jos. Și să reînceapă să vorbească unul cu altul." O frumoasă campanie de promovare pentru dicționarul Macquarie (realizată de McCann Melbourne), care include și un site care