Gânduri despre viață și de carieră venite din Italia, din partea unei românce care este PR Specialist pe domeniul cultural. Acest articol este scris, la rugămintea WebCultura, de către Ramona Staicu, Communication & Event Specialist.
Din ciclul "cum mai promovăm un muzeu". Pentru a face cunoscută redeschiderea - după renovare - a muzeului Rijksmuseumd in Amsterdam, într-un mall olandez a fost organizat un flashmob având ca finalitate reconstruirea celebrei picturi
O campanie creativă pentru promovarea Muzeului Național de Arhitectură Shchusev. Muzeului Național de Arhitectură a fost fondat în 1934. Muzeul poartă numele lui Alexey Shchusev unul dintre cei mai apreciați arhitecți ai Rusiei și, pe
Fă și tu o faptă bună: sprijină un film documentar care merită realizat. Nu te costă nimic - trebuie să dai doar un singur click. Ionuț Turda, fiul, respectiv nepotul cioplitor de cruci din Cimitirul
"O întâlnire nu este altceva decât începutul unei despărțiri." (proverb japonez) Un scurt film de promovare realizat de Agenția de Turism a Japoniei. Și, pentru doritori, câteva frumoase proverbe japoneze. Niciun fulg de zăpadă nu
Singura asociaţie a studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare din ţară îşi schimbă identitatea vizuală. Procesul de rebranding a fost gândit ca răspuns la nevoia asociaţiei de a aborda o direcţie de comunicare mai prietenoasă
"Ca oamenii, dar cu mai multă grație." V-ați gândit vreodată ca ghilimele - da, acestea " - se aseamănă cu pantofii de balerină atunci când aceasta stă în poante? Și v-ați imaginat vreodată ca un
PRIME România organizează cea de-a doua ediţie a Webinar-ului, o videoconferință anuală despre Excelență și Practică în Relații Publice, alături de James E. Grunig, profesor emerit la Universitatea din Maryland, SUA. Evenimentul va avea loc
Undeva, peste mări și țări, într-o țară exotică numită România... Filmat în București (și având la baza o idee pe care o regăsim și în filmul Danny the Dog), videoclipul realizat de Norman Bates pentru
Două minute de film. Și o nesfârșită poveste de dragoste. Sleepwalking in the Rift, un film realizat de Cary Fukunaga, unul dintre cei mai aclamați tineri regizori americani. O poveste de dragoste în care cinefilii
Începând de astăzi, locuitorii Craiovei pot întâlni acest mesaj, marcat pe trotuarul din faţa Muzeului Olteniei. Nu este un mesaj menit sa genereze panică, ci are rolul de a incita şi de a provoca trecătorii,
Norvegienii îngheață de frig, așa că africanii au decis să-și doneze caloriferele pentru a-i ajuta. O excelentă acțiune de promovare. Imaginați-va că aceasta ar fi singura informație despre Norvegia pe care o aveți. Ce părere
De prin "online" adunate. Producătorul american de articole vestimentare Betabrand vrea să stopeze pierderile globale de șosete cu ajutorul facebook: toți aceia care își pierd una dintre șosetele cumpărate de la Betabrand - și, știm cu
Cum se mai promovează un festival de jazz? Pentru promovarea festivalului ediției 2012 a festivalului Standard Bank Joy of Jazz din Africa de Sud, în Piața Porumbeilor din Johannesburg au fost aduse toate instrumentele necesare unei trupe
Un panou publicitar care, aparent, nu face reclamă la nimic. Și totuși... Este amplasat în orașul american Blaine, în apropierea graniței dintre SUA și Canada: o structură realizată din sârme din oțel inoxidabil care, întrucâtva,