Cum se promoveaza baletul in Marea Britanie?

“Ca oamenii, dar cu mai multă grație.”

V-ați gândit vreodată ca ghilimele – da, acestea – se aseamănă cu pantofii de balerină atunci când aceasta stă în poante? Și v-ați imaginat vreodată ca un astfel de însemn ar putea să fie purtat de logo de una dintre cele mai importante companii de balet ale lumii? Da, baletul, cel pe care, de obicei îl asociem cu tradiționalismul. English National Ballet a decis nu doar să își schimbe înfățișarea, ci să ofere și lumii întregi un nou imbold.

Motiv pentru care de acum se prezintă în fața lumii întregi purtând ghilimele drept logo și cu o serie de vizualuri în care balerinele poartă ținutele designerului Vivenne Westwood, realizate astfel încât să transmită faptul că “baletul este contemporan, accesibil și relevant și, în același timp, o formă istorică de artă”.

(via: English National Ballet)

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu