Singura asociaţie a studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare din ţară îşi schimbă identitatea vizuală.
Procesul de rebranding a fost gândit ca răspuns la nevoia asociaţiei de a aborda o direcţie de comunicare mai prietenoasă şi mai puţin corporatistă cu studenţii şi cu partenerii. Pe lângă profesionalism şi acumulare de know-how, asociaţia urmăreşte o revigorare a liniei de comunicare prin accentuarea unor valori precum lucrul în echipă, iniţiativa, dinamismul, pasiunea, transparenţa şi adaptabilitatea în transmiterea mesajelor sale.
În acest sens, schimbarea identităţii vizuale PRIME sugerează mai clar dorinţa voluntarilor de a fi profesionişti şi prietenoşi în acelaşi timp, de a organiza evenimente din ce în ce mai reuşite şi de a fi simultan mai creatvi, amuzanţi şi personali în comunicarea cu publicurile lor. Astfel, odată cu apariţia şi impactul Social Media în domeniul Relaţiilor Publice, adoptarea unui stil personal şi cât mai apropiat devine un punct în plus în ridicarea relaţiilor cu studenţii şi partenerii la un alt nivel.
Perioada de teasing a început pe data de 5 martie prin postarea de imagini de profil şi de cover albe pe pagina de Facebook a asociaţiei. După „două zile albe” care au marcat încheierea unei etape a asociaţiei şi începerea alteia noi, pe pagină au fost postate zilnic imagini de profil şi mesaje care au avut ca temă opt cuvinte – cheie: dinamism, creativitate, energie, iniţiativă, trend, flexibilitate, pasiune şi noutate, inspirate din misiunea şi viziunea PRIME.
Un rol important în transmiterea mesajelor asociaţiei a fost jucat de membrii săi, care şi-au updatat zilnic imaginile de profil şi cover în concordanţă cu cele afişate pe pagina de Facebook. Astfel, în perioada dezvăluirii noului logo (5 – 15 martie), asociaţia a reuşit ca în 10 zile de teasing să obţină un număr de 36.500 de vizualizari alături de 530 de like-uri la postări.
Cu o identitate vizuală schimbată şi cu un site nou, PRIME celebrează 16 ani de formare a viitorilor specialişti în RP şi de organizare de evenimente pentru studenţii Facultăţilor de Comunicare. Activitatea asociaţiei a avut ca punct de plecare înfiinţarea CERP Students România în 1997, urmată de repoziţionarea organizaţiei în iunie 2004 în singura asociaţie studenţească independentă şi autonomă din domeniul Relaţiilor Publice şi al Comunicării din ţară.
“Schimbarea logo-ului PRIME coincide cu o perioadă de reevaluare şi regândire a misiunii şi viziunii asociaţiei. Esenţa PRIME este aceeaşi, de a ajuta studenţii pasionaţi de comunicare să se formeze, iar direcţia de comunicare este îmbunătăţită, noua identitate vizuală transminţând dorinţa noastra de a fi profesionişti, dar prietenoşi în acelaşi timp. Este o schimbare care va influenţa linia strategică de evoluţie a asociaţiei în următorii ani, linie susţinută de PRIME Bucureşti şi PRIME Braşov deopotrivă”, a declarat Laura Dragonu, Vicepreşedinte PRIME Bucureşti.