Skip to content
Tuesday, 20 May 2025
Logo
  • Atitudini
    • Opinii
    • Interviuri
    • Cultura civica
    • Stop-cadru
    • Parteneriate
  • Arte scenice
    • Teatru
    • Balet
    • Dans
    • Circ
  • Arte vizuale
    • Fotografie
    • Pictura
    • Sculptura
    • Gravura
    • Grafica
    • Street Art
  • Carte
    • Literatura
    • Specialitati
    • Targuri
  • Design
    • Arhitectura
    • Ambiental
    • Fashion
    • Artizanat
  • Film
    • Documentar
    • Animatie
    • Scurt metraj
    • Culise
  • Muzica
    • Clasica
    • Jazz
    • Opera
    • Traditionala
    • Pop
    • Rock
    • Hip hop
  • Paspartu
    • Muzee
    • Evenimente
    • Advertising
    • Supraexpunere
    • Proiecte
  • Cenaclul
    • Poezie
    • Proza
    • Important
    • Publică
»
Home > Posts tagged :pr cultural"

pr cultural

Managerul Cultural: Unde suntem? Unde vrem să fim?

Managerul Cultural: Unde suntem? Unde vrem să fim?
October 15 2014October 16 2014

WebCultura
Conferinţa Naţională a Managerilor Culturali. Institutul Naţional pentru Cercetare şi Formare Culturală organizează Conferinţa Naţională a Managerilor Culturali, eveniment care va avea loc duminică, 26 octombrie 2014, la Biblioteca Naţională a României din Bucureşti. Conferinţa 
Evenimentepr cultural, promovareComentează

Cum m-am reinventat

Cum m-am reinventat
April 24 2013April 25 2013

Ramona Staicu
Gânduri despre viață și de carieră venite din Italia, din partea unei românce care este PR Specialist pe domeniul cultural. Acest articol este scris, la rugămintea WebCultura, de către Ramona Staicu, Communication & Event Specialist. 
Stop-cadrupr cultural, promovare, viata1 Comentariu

Atinge istoria

Atinge istoria
June 12 2012June 13 2012

WebCultura
Atinge Istoria este un tur muzeal special adresat persoanelor nevăzătoare dar şi o alternativă pentru turul muzeal clasic, propunând folosirea simţului tactil drept mijloc de comunicare şi cunoaştere atât publicului nevăzător cât şi publicului larg. 
Muzeepr culturalComentează

Un dram de creativitate… Avem?

Un dram de creativitate… Avem?
October 27 2010December 16 2010

Miruna Draga
Cum să fac să atrag public nou? Cum să fac să îi aduc pe tineri în sala de operă, în muzeu, cum să îi determin să pună mâna pe un autor pe care mulți îl 
Opiniipr cultural, Social Media2 Comentarii

Criza mass-media si viitorul culturii

Criza mass-media si viitorul culturii
October 6 2010January 20 2013

Irina Bartolomeu
Cartea, ziarul, radioul, filmul, televiziunea si internetul sunt mijloace de comunicare in masa. La momentul aparitiei, fiecare a declansat comentarii si/sau invidii, fiecare a stralucit, insa toate au ramas importante. Chiar daca ultimele statistici arata 
Opiniipr cultural1 Comentariu

Cultură în haine de oraş

Cultură în haine de oraş
October 6 2010April 5 2017

Miruna Meirosu
Dacă nu se duce Mohamed la munte, vine muntele la Mohamed. Şi, dacă unii dintre noi nu au mai fost de mult la Ateneu, Primăria Sectorului 3 s-a gândit să ne aducă muzica în oraş. 
ClasicaFestival, neconventional, pr cultural, simfoniiComentează

PR cultural prin spamuri pe Facebook?

PR cultural prin spamuri pe Facebook?
October 5 2010April 5 2017

Miruna Meirosu
Despre spamuri și phishing se tot vorbește. Mesajele acelea pe care tu nu le soliciți, dar te invadează pe online, încercând să promoveze ceva sau să îți fure identitatea online și, cu puțin noroc, și 
SupraexpunereFacebook, pr cultural, promovare, spamuriComentează

Web 2.0 sau noul povestitor

Web 2.0 sau noul povestitor
October 1 2010December 9 2015

Irina Enache
Ideea ”web 2.0 sau noul povestitor” s-a născut ca o reacție-răspuns la interesecția a două întrebări importante pe care mi le-am pus înainte de întâlnirea Webcultura: 1. Ce este greșit la PR-ul cultural online astăzi? 
SupraexpunereCultura si Web 2.0, poveste, pr culturalComentează

Intalnirile JTI

Anima Obscura

cenaclul webcultura

  • Mai lasă-mi timp

    Mai lasă-mi timp

  • Marină

    Marină

  • Orice femeie…

    Orice femeie…

  • Furt

    Furt

Prietenii webcultura

© WebCultura.ro | Contact | Log in