Dacă nu se duce Mohamed la munte, vine muntele la Mohamed. Şi, dacă unii dintre noi nu au mai fost de mult la Ateneu, Primăria Sectorului 3 s-a gândit să ne aducă muzica în oraş. „Visul unei simfonii de vară” a avut loc, în fiecare week-end, în Parcul Colţea şi, de fiecare dată, locurile din faţa scenei par prea puţine.
Conceptul nu este nou, s-a mai folosit şi se încadrează în tendinţele PR-ului cultural. Vedem, din ce în ce mai des, cum se iese din tipare pentru a se câştiga, odată cu vizibilitatea, noi amatori de cultură. În Bucureşti, cel puţin, cultura îşi schimbă faţa de ceva vreme. Multe instituţii au înţeles deja că au de pierdut dacă se lasă asociate cu ideea de vechi.
Cultura cuprinde multe lucruri, şi fiecare se poate regăsi în formele ei. Important e să ştii cum să le arăţi. Operele de valoare aduse în culorile publicului care le priveşte sunt şi mai preţioase.