Creativitate si efecte speciale

O demonstrație de forță a uneia dintre cele mai creative agenții din lume specializate în efecte vizuale.

“21 de ani de inovaţie au consacrat The Mill ca brand recunoscut global pentru crearea unor efecte vizuale fără cusur. Însă, suntem lideri și în design, animatie, live-action, efecte speciale, adaptări și crearea și distribuţia de conţinut digital.”

După cum se poate observa, The Mill nu sunt deloc modești. Însă, în cazul lor, lipsa de modestie este justificată: priviți montajul care curprinde cele mai bune creații ale The Mill Los Angeles din anul 2010. Și, probabil, veți fi de acord cu mine.

Webcultura are nevoie de susținerea ta. Ne poți sprijini prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu