Hyundai: advertising la superlativ

Dacă ieri vorbeam despre creativitatea niponă, iată astăzi un alt exemplu de adverstising la superlativ.

La o prima vedere, cel mai recent spot al Hyunday Accent este doar  o altă prezentare a unui autoturism condus printr-un peisaj futurist. Doar că nu este deloc așa.

Oricât de incredibil ar putea să pară, întregul spot a fost filmat pe zidul unei clădiri din Malaezia. Sau, mai exact spus: autoturismul a fost atârnat de clădire, iar șoferul a mers suspendat până la acesta pentru ca apoi întregul zid să fie transformat într-un uriaș ecran 3D. Priviți. Chiar este uluitor.

Evident, Hyundai și-a dorit ca prin acestă filmare să creeze un viral. Și cred că vor reuși.

Webcultura are nevoie de susținerea ta. Ne poți sprijini prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu