Puteți susține WebCultura, cu ce sumă doriți, prin intermediul butonului PayPal de mai jos. Mulțumim!
Trei exemple ale creativității nipone.
Cantata 147 de Bach interpretată la un xilon gigantic, prin simpla rostogolire a unei bile.
Xilofonul este cât se poate de real și a fost realizat pentru promovarea telefoanelor Touch Wood( puteți să vedeți cum a fost construit xilofonul aici).
O fântână arteziană, construită în Fukuoka, care, prin căderea apei, formează imagini și cuvinte.
Un videoclip al formației World Order (pentru piesa Machine Civilization), cu o coregrafie absolut excepțională.
Cred că e greu să îi întreci pe japonezii, pentru că sunt maeştri la targetare şi au o imaginaţie inepuizabilă. Nu îi zic că nu îi ajută şi tehnologia, dar, pe lângă ea, au un simţ special atunci când vine vorba de a crea lucruri la graniţa dintre artă şi comercial.
Da! Si cand te gandesti ca in urma cu cateva decenii erau “acuzati” de unii occidentali tocmai pentru ca nu ar fi fost creativi…