Facebook: un prieten neașteptat

Un exemplu de creativitate. Pe facebook.

O campanie realizată de agenția AGE Isobar din Sao Paulo, Brazilia. Pe scurt: pentru a promova produsele Olla (veți vedea imediat despre ce este vorba), au fost creată o aplicație care generează profilele unor noi utilizatori de facebook. Utilizatori de facebook care nu există. Încă. Dar vor să îți fie prieteni. Priviți. 🙂

O campanie realizată în anul 2011. Cum spuneam: creativitate. 🙂

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

4 comentarii

  1. Este la limita legalitatii cred, dar e geniala. Vizibilitate maxima pentru produs, targheteaza direct persoana iar ideea este extrem de draguta. Te face sa te gandesti la consecinte.

  2. […] the most creative online campaign of this year. Thanks Webcultura for sharing it with […]

  3. […] văzut pe Twitter la Marius Rusu un link către o campanie menţionată pe Webcultura, desfăşurată pe Facebook de un producător de prezervative. Ideea e asta (filmuleţul e […]

  4. Faina ideea. Ar fi fost si mai interesant daca ofereau si ceva statistici legate de succesul campaniei: cati au dat add la friend requesturi, cati au intrat pe site de pe FB, daca le-au crescut vanzarile…

Adaugă comentariu