Puteți susține WebCultura, cu ce sumă doriți, prin intermediul butonului PayPal de mai jos. Mulțumim!
Un exemplu de creativitate. Pe facebook.
O campanie realizată de agenția AGE Isobar din Sao Paulo, Brazilia. Pe scurt: pentru a promova produsele Olla (veți vedea imediat despre ce este vorba), au fost creată o aplicație care generează profilele unor noi utilizatori de facebook. Utilizatori de facebook care nu există. Încă. Dar vor să îți fie prieteni. Priviți. 🙂
O campanie realizată în anul 2011. Cum spuneam: creativitate. 🙂
Este la limita legalitatii cred, dar e geniala. Vizibilitate maxima pentru produs, targheteaza direct persoana iar ideea este extrem de draguta. Te face sa te gandesti la consecinte.
[…] the most creative online campaign of this year. Thanks Webcultura for sharing it with […]
[…] văzut pe Twitter la Marius Rusu un link către o campanie menţionată pe Webcultura, desfăşurată pe Facebook de un producător de prezervative. Ideea e asta (filmuleţul e […]
Faina ideea. Ar fi fost si mai interesant daca ofereau si ceva statistici legate de succesul campaniei: cati au dat add la friend requesturi, cati au intrat pe site de pe FB, daca le-au crescut vanzarile…