Sexul vinde!

Da, sexul vinde. Aveți încă o dovadă clară în succesiunea de imagini care urmează.

După incredibilele reclame ecologice, iată o nouă dovadă a creativității agențiilor de advertising din Olanda: pentru a determina advertiserii să cumpere spațiu pe panourilor lor stradale, compania olandeză Interbest a folosit un stripper pentru campania sa publicitară. Însă nu genul de stripper la care v-ați putea gândi, ci unul ales din “grupul bărbaților caucazieni cu deficiențe de calviție și de greutate” (sesizați corectitudinea politică a exprimării? :)). Priviți.

O campanie realizată Y&R Not Just Film Amsterdam, premiată cu aur în cadrul galei Clio Awards.

Webcultura are nevoie de susținerea ta. Ne poți sprijini prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Un comentariu

  1. mianna

    sesizam, sesizam… 🙂 “cu deficiente de calvitie” – cum ar veni, n-avea destula, i-ar mai trebui 😀

Adaugă comentariu