Republica Rutinei

Un film de promovare prea inteligent.

Undeva, într-un oraș destul de asemănător cu orașul în care tu trăiești deja…

Ați recunoscut clovnul? Sigur?

Un film de promovare al celor de la Taco Bell care atacă frontal McDonald’s (chiar dacă nu este numit, clovnul este o trimitere clară spre Ronald McDonald). Un film care, așa cum spun și cei de la Adweek, ar păcătui prin faptul că este prea bine realizat și prea inteligent pentru publicul căruia i se adresează.

clovn

Webcultura are nevoie de susținerea ta. Ne poți sprijini prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu