Trei accidente rutiere care ar fi putut schimba lumea

Webcultura are nevoie de susținerea ta. Ne poți sprijini prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Din nefericire, nu ai posibilitatea de a alege.

O campanie pentru print avându-i ca protagoniști pe Hitler, Stalin și Saddam – realizată de Publicis România pentru Centrul de Consultanță pentru Victimele Rutiere – care a devenit viral pe internet.

Numai pe 9GAG campania a avut peste 9.000 de share-uri.

“Pentru a atrage atenția șoferilor cinici, am decis să abordăm problematica siguranței rutiere într-un mod mai surprinzător. Astfel, am preferat să apelăm la puterea lor de judecată și să le complimentăm inteligența prin intermediul unei doze de umor negru, în loc să îi lovim în plex prin intermediul prea folositelor imagini dramatice.”

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu