Scoala pentru parinti

Webcultura are nevoie de susținerea ta. Ne poți sprijini prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

O excelenta campanie de advertising care implică părinții în procesul de învățare.

Ne plac ideile creative, indiferent de domeniul în care acestea se regăsesc. Iar ideea agenției americane Cramer-Krasselt este, în opinia mea, minunată:

pentru a promova impactul pe care îl are implicarea părinților în educația copiilor, agenţia a creat conceptul de “guerrilla classrooms” – afişaje stradale concepute cu scopul de a preda în lumea reala noțiuni de matematică, geografie, ştiințe ale naturii etc.

O campanie executată pro bono de către Cramer-Krasselt. Și un tip de campanie de care ar fi nevoie și în România… Priviți.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu