Fie că vi se pare amuzantă, fie că o găsiți creativă, un lucru este cert: este una dintre campaniile care nu pot trece neobservate.
Pe scurt: agenția ruseasca Kian a luat în serios provocarea de a comunica faptul că laptele de soia este la fel de sănătos ca laptele de vacă. Rezultatul?
“Agenția Kian ((Site oficial – Kian)) s-a ocupat de naming, dezvoltarea conceptului creativ și packaging. (…) Soy mamelle este un produs 100% vegetal. Conceptul dezvoltat pentru forma ambalajului este un uger, care comunică prima parte a mesajului: laptele de soia este identic cu laptele de vacă. (…)Ambalajul este dezvoltat în două variante: individual și pentru familie. În timp ce varianta individuală este confecționată din sticlă, varianta destinată familiei este confecționată din latex natural. Picioarele ambalajului sunt confecționate din valve speciale și un sistem de dozare care permite umplerea a mai multe pahare simultan.”
Ce să mai vorbim: rușii chiar știu să mulgă o idee…