Două minute de animație, pe cât de amuzante, pe atât de inteligente. Sponsored by destiny este o reinterpretare a clasicului basm Scufița Roșie, într-un prezent în care plasările de produse, reclamele și sponsorizările ne invadează
Ești pasionat de relații publice, advertising și de comunicarea prin intermediul rețelelor sociale sau blogurilor? Atunci acest eveniment este pentru tine! Luni, 1 octombrie 2012, la ora 19:00, te invităm să participi la o discuție
La 13 ani și-a propus să schimbe lumea. Și a reușit. Născut în 1836, în Paris, într-o familie săracă de artizani, Jules Chéret a devenit, la vârsta de treisprezece ani, ucenic într-un atelier de ucenicie
"A cere permisiunea pentru asta este ca și cum ai întreba dacă poți păstra piatra care ți-a fost aruncată în cap." "Își bat joc de tine în fiecare zi. Năvălesc în viața ta, te plesnesc
O modalitate extrem de creativă de a folosi twitter pentru găsirea unui job în advertising. Se vorbeste mult despre cum poate fi folosită social media pentru găsirea unui job. Și, de cele mai multe ori,
Fie că vi se pare amuzantă, fie că o găsiți creativă, un lucru este cert: este una dintre campaniile care nu pot trece neobservate. Pe scurt: agenția ruseasca Kian a luat în serios provocarea de