Și încă opt dovezi de creativitate în advertising.
Folosirea băncilor din spațiile publice de către agențiile de advertising nu este o noutate (în București au existat deja câteva tentative). Iată, în cele ce urmează, câteva campanii care, cred eu, sunt foarte reușite.
1. Băncile cărți.
Pentru a promova lectura, oficialitățile din Istanbul au amplasat prin oraș o serie de astfel de bănci. Fiecare dintre ele este personalizată cu un poem al unui autor turc.
2. Lecții de arte marțiale
Fără cuvinte. 🙂
3. “Nu lăsa acest loc să devină acasă.”
O campanie umanitară derulată de cotidianul german Hinz & Kunzt.
4. “Susan James iubea să stea pe această bancă. Și încă mai iubește acest lucru datorită cercetărilor împotriva cancerului.”
O campanie umanitară a Cancer Research UK.
5. “Folosește atât cât ai nevoie.”
O campanie de conștientizare desfășurată de Denver Water.
6. O destinație turistică
O campanie desfășurată în stațiile de autobuz pentru a încuraja turiștii să-și petreacă vacanțele în Alberta.
7. Controlează-ți greutatea!
Din nou, fără cuvinte.
8. “Suntem mai aproape decât crezi.”
Pentru că – nu-i așa – și universitățile în căutare de studenți pot fi creative.
(sursa: list 25)