Opt banci creative

Puteți susține WebCultura, cu ce sumă doriți, prin intermediul butonului PayPal de mai jos. Mulțumim!

Și încă opt dovezi de creativitate în advertising.

Folosirea băncilor din spațiile publice de către agențiile de advertising nu este o noutate (în București au existat deja câteva tentative). Iată, în cele ce urmează, câteva campanii care, cred eu, sunt foarte reușite.

1. Băncile  cărți.

Pentru a promova lectura, oficialitățile din Istanbul au amplasat prin oraș o serie de astfel de bănci. Fiecare dintre ele este personalizată cu un poem al unui autor turc.

2. Lecții de arte marțiale

Fără cuvinte. 🙂

3.  “Nu lăsa acest loc să devină acasă.”

O campanie umanitară derulată de cotidianul german Hinz & Kunzt.

4. “Susan James iubea să stea pe această bancă. Și încă mai iubește acest lucru datorită cercetărilor împotriva cancerului.”

O campanie umanitară a Cancer Research UK.

5. “Folosește atât cât ai nevoie.”

O campanie de conștientizare desfășurată de Denver Water.

6. O destinație turistică

O campanie desfășurată în stațiile de autobuz pentru a încuraja turiștii să-și petreacă vacanțele în Alberta.

7. Controlează-ți greutatea!

Din nou, fără cuvinte.

8. “Suntem mai aproape decât crezi.”

Pentru că – nu-i așa – și universitățile în căutare de studenți pot fi creative.

(sursa: list 25)

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu