Spotul Festivalului George Enescu este difuzat pe CNN

Festivalul George Enescu este singurul eveniment cultural internațional organizat de România care beneficiază de o astfel de vizibilitate.

Spotul Festivalului Internațional George Enescu este difuzat de prestigioasa televiziune de știri CNN în perioada 22 aprilie – 19 mai. Evenimentul este parte a unei ample campanii de promovare pe care Festivalul o desfășoară în parteneriat cu CNN, atât pe TV, cât și online, încă de la finalul anului 2012.

Spotul a fost realizat de agenţia “Eroii de Joi” (echipa care a conceput şi rebranding-ul Festivalului în 2011), formată din Ioana Gheorghiu şi Robert Blaj, respectându-se toate normele CNN.

CNN și Euronews sunt principalii partenerei media internaționali ai Festivalului George Enescu, ediția 2013. La ediţia precedentă, Euronews a acreditat și a trimis un reporter special pentru a acoperi evenimentele și a difuzat un număr de cinci reportaje din București. Cea de a XXI-a ediție a Festivalului şi Concursului Internaţional “George Enescu” se va desfășura în perioada 1-28 septembrie. Mai multe detalii pe site-ul Festivalului și pe pagina de facebook care îi este dedicată.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu