Cum promovam o orchestra filarmonica?

Webcultura are nevoie de susținerea ta. Ne poți sprijini prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

O excelentă inițiativă a Orchestrei Filarmonice din Copenhaga.

Te urci în metrou. Ca în fiecare zi. Plictisit, ca în fiecare zi. Așteptând să ajungi la destinație. Și, deodată, fără ca nimic să te fi pregătit pentru asta, ceva se întâmplă în jur: oamenii din jur scot la iveală instrumente muzicale, iar muzica începe să răsune. O filmare realizată în aprilie 2012, într-un vagon de metrou.

O excelentă inițiativă a Orchestrei Filarmonice din Copenhaga care, pentru a se autopromova, “a pus la cale” un flashmob. În metrou. 🙂

(via)

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu