Contaminare

O cultură de bacterii a fost folosită ca afiș pentru promovarea filmului Contagion.

Ei, iată și un viral în adevăratul înțeles al cuvântului: pentru promovarea Contagion, cel mai recent film al lui Steven Soderbergh, Warner Bros Canada a folosit un panou publicitar format din două imense vase Petri între care a fost lăsată să crească, pentru trei ore, o cultură de bacterii.

Panoul a fost creat de către agenția de advertising Lowe Roche din Toronto în colaborare cu microbiologi şi imunologi care au ajutat la răspăndirea “artistică” a culturii bacteriene, într-o manieră cât mai apropiată de ceea ce întâmplă în Contagion, dovedind puterea naturală de răspândire a bacteriilor.

“Evenimentul” s-a desfășurat în data de 31 august 2011, între orele 11:00 – 14:00, iar cultura de bacterii a inclus penicilină, mucegai şi bacterii pigmentate.

Și, dacă v-am făcut curioși, iată și trailerul Contagion.

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu