Care este viitorul presei scrise?

Două răspunsuri video la aceeași întrebare.

Epoca de hârtie este o scurtă “animație în ziar” despre dispariția dinozaurilor. O metaforă mai mult decât evidentă realizată de designerul Ken Ottmann.

De partea cealaltă a “baricadei”, Asociația belgiană e editorilor de presă (Newspaperswork) încearcă să convingă agențiile de publicitate – cu mult umor și creativitate – că publicațiile tipărite încă mai merită să le rețină atenția și bugetele.

Concluzia? Faptul că o asociație a editorilor a depus asemenea eforturi pentru a demonstra ceea ce acum câțiva ani părea evident, pare să susțină ideea din primul răspuns video.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu