Prima gama de machiaj dedicata exclusiv iubitoarelor de facebook

O premieră în social media. Marca Yves Saint Laurent.

Yves Saint Laurent a anunțat că va lansa o gamă de produse de machiaj dedicată exclusiv celor care urmăresc pagina de facebook a brandului: linia de produse Devoted to Fans este realizată în cadrul unei colavorări cu Facebook și Pantone și va fi lansată prin intermediul unei oferte limitate destinate unui număr de doar 1.650 de fani.

Potrivit declarațiilor făcute de Carla de Preval, directorul de digital marketing al companiei Yves Saint Laurent, scopul este acela de “a crea o divizie digitală completă și de sine stătătoare”. Și, pentru acelea interesate să vadă cum arată “un job de vis în social media”, iată un scurt interviu cu Carla de Preval.

(via FrenchWeb)

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

2 comentarii

  1. emilia

    Video-ul nu este disponibil

    1. L-am verificat, merge foarte ok (inclusiv de pe mobil). Se poate sa fie de vina providerul de internet.

Adaugă comentariu