În definitiv, cine este perfect?

Privește mai îndeaproape.

O campanie pe care unii o vor găsi emoționantă, alții șocantă, alții inutilă, dezagreabilă (sau, cine știe, poate chiar mai rău). O campanie menită să ne facă să gândim, să reflectăm și să-i acceptăm în viețile noastre pe aceia care sunt mai puțin norocoși. Însă atât capacitatea gândirii, cât și capacitatea acceptării țin de cât de dispuși suntem să ne deschidem mințile și sufletele.

“Because who is perfect? Get closer” – o campanie realiată în Zurich de către asociația neguvernamentală Pro Infirmis.

(via)

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu