Din suflet, pentru suflete

Creative Ideas pune marketingul la treabă pentru a veni în sprijinul copiilor care suferă de boli incurabile.

Agenția de marketing Creative Ideas și-a unit fortele cu o echipă formată din trei piloți auto care au decis să-și doneze cursele din Trofeul Opel catre copiii din grija Hospice Casa Sperantei.

Echipa Transitions este formata din pilotii Andrei Dumitrescu, Emil Ghinea si Silviu Dumitrescu:

“Pentru noi cursele sunt o pasiune, masinile sunt o pasiune. E doza de adrenalina care ne anima si viata de zi cu zi, aia mai cuminte si mai normala, din afara curselor. Dar ne pregatim constant sa fim mai buni, sa va bucuram mai mult, sa impartim si cu voi adrenalina.

Ce va cerem in schimb e sa ne ajutati sa sustinem o alta cauza in care credem: Hospice Casa Sperantei. Donam cursele din cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta de la Brasov in schimbul unor sume care va sunt la indemana, 20, 30, 50, 100 lei, mai mult…cat puteti fiecare, ca sa ajutam copiii din grija Hospice. O contributie mica ce pentru ei, si pentru noi conteaza enorm, pentru ca toti putem oferi putina bucurie, putin ajutor, putina pasiune care sa-i ajute si pe altii sa uite de problemele de zi cu zi, chiar si pentru cateva minute.”

Trofeul Opel, este o competitie foarte apreciata de iubitorii motorsportului. Acesta va avea loc in perioada 13-14 octombrie 2018 si aduna peste 80 de concurenti si un numar mare de spectatori si se desfasoara pe drumul ce leaga Brasovul de Poiana Brasov.

De 26 de ani, HOSPICE Casa Sperantei exista in Romania pentru a oferi alinare si confort copiilor si adultilor care infrunta o boala incurabila. Organizatia a introdus si dezvoltat la noi in tara ingrijirea paliativa si a oferit pana acum sprijin, gratuit si neconditionat, pentru peste 26.000 de pacienti si pentru familiile acestora.

Iar acestea fiind spuse, nu ne rămâne decât să cităm îndemnul Creative Ideas:

“Viteza creste adrenalina, la fel si faptele bune. Donati cu noi! #ConcuramPentruHospice”.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu