Creativitate, muzica și baloane

Webcultura are nevoie de susținerea ta. Ne poți sprijini prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Acum aproape două săptămâni vă vorbeam despre proiecțiile urbane din Sao Paolo și despre MTV Brazilia. Iar în urmă cu aproape două luni vă vorbeam despre Street Art View, excelentul proiect al agenției Loducca.

Astăzi vă voi vorbi din nou despre Lodduca și MTV Brazilia. Pentru că Lodduca s-a ocupat de cea mai recentă campanie braziliană a MTV – Music Never Stops – oferind două exemple de creativitate pe care vă invit să le savurăm împreună.

1. Baloanele. Imaginați-vă un șir de baloane desenate lung de 200 de metri. Și cum in fiecare secundă sunt sparte zece dintre acestea. Ce obținem? Un desen animat marca Lodduca. 🙂

2. Tricourile. Cea de a doua idee creativă a constat în selectarea unor tricouri cu artiști din diverse generații. Tricouri care au fost tăiate în două și apoi recusute astfel încât pe o jumătate de tricou să fie înfățișat un artist din generația actuală, iar pe cealaltă jumătate artistul care i-a influențat muzica. Peste 2.500 de astfel de tricouri au fost apoi dăruite VJ-ilor și muzicienilor.

Ei, ce ziceți? Creativ, nu-i așa? 🙂

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu