Acum aproape două săptămâni vă vorbeam despre proiecțiile urbane din Sao Paolo și despre MTV Brazilia. Iar în urmă cu aproape două luni vă vorbeam despre Street Art View, excelentul proiect al agenției Loducca.
Astăzi vă voi vorbi din nou despre Lodduca și MTV Brazilia. Pentru că Lodduca s-a ocupat de cea mai recentă campanie braziliană a MTV – Music Never Stops – oferind două exemple de creativitate pe care vă invit să le savurăm împreună.
1. Baloanele. Imaginați-vă un șir de baloane desenate lung de 200 de metri. Și cum in fiecare secundă sunt sparte zece dintre acestea. Ce obținem? Un desen animat marca Lodduca. 🙂
2. Tricourile. Cea de a doua idee creativă a constat în selectarea unor tricouri cu artiști din diverse generații. Tricouri care au fost tăiate în două și apoi recusute astfel încât pe o jumătate de tricou să fie înfățișat un artist din generația actuală, iar pe cealaltă jumătate artistul care i-a influențat muzica. Peste 2.500 de astfel de tricouri au fost apoi dăruite VJ-ilor și muzicienilor.
Ei, ce ziceți? Creativ, nu-i așa? 🙂