Cele mai stupide moduri de a muri

O inedită campanie de interes cetățenesc.

Știați că, în chiar momentul în care citiți aceste rânduri, în Melbourne, Australia, este exact aceeași oră ca la București (și aproape aceeași temperatură)? Cu o importantă precizare: la ei este “deja mâine”. Linkul  nu este dat doar pentru a verifica afirmația, ci și pentru a vă convinge că, la București, suntem “în trecut” nu doar din punct de vedere al fusului orar: precum vedeți, cei de la metroul australian monitorizează zilnic punctualitatea garniturilor de tren. Iar aceast indicii de performanță sunt mereu mai mari de 90%. Metro Trains sponsorizează astfel de concursuri. Și comunică pe twitter eventualele neplăceri ivite în trafic. Și sunt cei care, în noiembie 2012, au lansat Dumb Ways To Die, o campanie de informare în interesul cetățeanului care a devenit viral pe internet. Pentru că au avut curajul să o gândească altfel. Și să recurgă la umorul negru.

O campanie realizată de McCann Melbourne, însoțită de un site la fel de plin de haz: Dumb Ways to Die.

(via)

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu