O inedită campanie de interes cetățenesc.
Știați că, în chiar momentul în care citiți aceste rânduri, în Melbourne, Australia, este exact aceeași oră ca la București (și aproape aceeași temperatură)? Cu o importantă precizare: la ei este “deja mâine”. Linkul nu este dat doar pentru a verifica afirmația, ci și pentru a vă convinge că, la București, suntem “în trecut” nu doar din punct de vedere al fusului orar: precum vedeți, cei de la metroul australian monitorizează zilnic punctualitatea garniturilor de tren. Iar aceast indicii de performanță sunt mereu mai mari de 90%. Metro Trains sponsorizează astfel de concursuri. Și comunică pe twitter eventualele neplăceri ivite în trafic. Și sunt cei care, în noiembie 2012, au lansat Dumb Ways To Die, o campanie de informare în interesul cetățeanului care a devenit viral pe internet. Pentru că au avut curajul să o gândească altfel. Și să recurgă la umorul negru.
O campanie realizată de McCann Melbourne, însoțită de un site la fel de plin de haz: Dumb Ways to Die.
(via)