Adevarul despre branduri

…în viziunea unui grafician român.

O serie de creații grafice care amintesc întrucâtva de logo-urile ironice realizate de suedezul Viktor Hertz.

“Chiar dacă un brand este încearcă din răsputeri să-şi exprime valorile fundamentale şi identitatea prin intermediul unui logo, va exista mereu și altă fațetă pe care o vedem în calitate de clienți, bazată pe experienţele și impresiile noastre.”

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu