Te-ai intrebat vreodata cine a dat “check in” inaintea ta?

Două spoturi amuzante și inteligente care te vor face să privești rețele sociale altfel decât până acum.

Două creații semnate de agenția McCann Worldgroup Helsinki pentru o campanie care dorește să câștige notorietate pentru HIV Foundation and AIDS Council. Și, având în vedere folosirea unor tipare mentale atât de folosit pe rețelele sociale, cred că vor reuși. Singur, de aici până la conștientizare mai e cale lungă, însă, așa cum spuneam, campania are ca obiectiv doar generarea de notorietate.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu