Cum promovăm un magazin de vopseluri?
Foarte simplu: concepem un spot sau o serie de afișe în care arătăm ce culori minunate au vopselurile cu pricina. Bine, bine, dar asta s-a mai făcut. Mai mult, asta face toată lumea: arată ce roșu, roșu au ei. Și ce galben, galben. Și ce mov, mov. Și tot așa. Ei și atunci ce facem? Colectivul creativ de la CuldeSac a creat pentru compania spaniolă Valentine un set întreg de pensule. Le-a creat fizic (și nu s-a rezumat la a le concepe grafic).
Apoi le-au descris ca fiind “mutaţii genetice” ale pensulelor obișnuite, care “încurajează fiecare utilizator să reconsidere utilizarea acestui instrument, fie prin rezolvarea unei probleme comune, fie prin introducerea unei doze de creativitate în procesul utilizării.” Și, pentru că setul avea nevoie de un nume, i-au spus The Paint evolution.
Eu le-am numit pensule năstrușnice. Priviți.