JTI România lansează Logic Compact

Nouă intrare în categoria produselor cu potențial de risc redus.

JTI România lansează Logic Compact, țigaretă electronică disponibilă începând de astăzi într-o serie de magazine din București și online. JTI este prima companie multinațională de tutun care intră pe piața locală a produselor cu risc redus în segmentul țigaretelor electronice, diferențiindu-se astfel de competitori, care au optat pentru produse cu tutun încălzit.

“Logic Compact, lansat recent în Marea Britanie, a fost foarte bine primit de consumatori, iar România este acum a doua țară în care produsul este prezent. Ne bazăm pe moștenirea japoneză și expertiza globală, ca urmare calitatea este pe primul loc în tot ceea ce facem. Vom aplica aceleași standarde înalte și acum, la intrarea în categoria produselor pentru vapat, în România”, a declarat Mark Rock, General Manager JTI România, Moldova și Bulgaria.

Logic Compact este un dispozitiv de tip „închis”, cu capsule care se înlocuiesc. Produsul este disponibil în trei culori metalizate (gri, albastru, roz auriu). Capsula se atașează magnetic la dispozitiv, la fel ca un încărcător de baterie. Lichidul cu nicotină din capsulele Logic Compact, produs în Uniunea Europeană, va avea patru arome: tutun, mentol, fructe de pădure și cireșe (tobacco, menthol, berry mint, cherry).

Recent, un raport al Ministerului Sănătății din Marea Britanie a confirmat, pe baza dovezilor științifice disponibile, că țigaretele electronice au un potențial de risc redus.

“Creșterea segmentului produselor pentru vapat reflectă o schimbare profundă în stilul de viață al oamenilor. Pentru noi, la JTI, viitorul categoriei produselor cu risc redus înseamnă inovație, care răspunde cerințelor consumatorilor adulți. Întreaga noastră activitate se concentrează pe consumatorul adult, despre care suntem ferm convinși că trebuie să aibă libertatea de a alege din toată gama de produse convenționale din tutun sau de nouă generație”, a explicat Mark Rock.

În ultimii trei ani, Japan Tobacco Group a investit la nivel global circa un miliard de dolari în produsele cu potențial de risc redus. Până în 2020, pentru dezvoltarea viitoare a acestei categorii, compania va investi încă un miliard.

JTI este lider global în segmentul țigaretelor electronice, cu o prezență puternică în piețe mature pentru produse de vapat, inclusiv Marea Britanie, Franța, Italia și SUA. La nivel global, țigaretele electronice din familia Logic sunt prezente în 12 țări, reprezentând 75% din valoarea pieței globale.

JTI este membră a Grupului Japan Tobacco (JT), unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun. Compania are operațiuni în peste 130 țări și deține Winston, marca numărul doi la nivel global, precum și Camel, în afara SUA. Prin Logic, JTI este, de asemenea, un jucător major pe piața țigaretelor electronice. Cu sediul la Geneva, Elveția, JTI are aproape 40.000 de angajați. În România, compania a aniversat în 2018, 25 de ani de când este prezentă pe piață. Pentru mai multe informații, vizitați www.jti.com.

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu