Haiducul poeziei urbane

Webcultura are nevoie de susținerea ta. Ne poți sprijini prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Artistul englez Robert Montgomery “deturnează” panouri publicitare și le folosește pentru a afișa poezie.

Civilizațiile vin și dispar asemeni ploii de toamnă.” Sau: “De fiecare dată când vezi soarele reflectându-se în fereastra unei clădiri, este un înger“. În ultimele luni, locuitorii mai multor capitale europene au putut observa cum în locul unor panouri publicitare au apărut scurte poezii.

Autorul lor este Robert Montgomery, un artist englez care încearcă să interacționeze cu trecătorii, oferindu-le în locul unui spațiu publicitar, un spațiu al reflecției, într-o manieră care amintește de protestul de anul trecut al artiștilor din Madrid.

Robert Montgomery expune lucrări grafice în galerii din Paris, Geneva și Veneția. Mai multe poezii urbane pe site-ul artistului.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu