Mă gândesc că, spre deosebire de plaiurile mirotice, prin Peru nu există atât de multe frunze. Sau că nu au aflat cât de la îndemână sunt reprezentările grafice de pe internet. Cert este că peruanii au, începând cu acest an, un nou brand de țară. Unul reușit.
“Vizual, forma spirală pe care o evocă litera “P” este unul dintre motivele grafice prezente la toate culturile din Peru și reprezintă evoluţia, schimbarea, transformarea. De asemenea se referă la o amprentă, în conformitate cu conceptul că “există un Peru pentru fiecare cultură”. În plus, utilizarea unui font caligrafic a făcut posibilă crearea unui logotip dintr-o singură linie: în Peru oamenii își urmează propria cale pe baza intereselor lor particulare.” (FutureBrand).
Și cum în acest caz imaginile sunt mai importante decât cuvintele, iată, împreună cu spotul video, câteva imagini ale pachetului FutureBrand l-a oferit Comisiei Peruane pentru Export și Turism: de la fontul special creat de către TypeTogether la bannere și de la cărți poștale până la etichete de haine.