Amuzant. Si interzis

Două spoturi diametral opuse.

Știu, fiecare dintre noi a văzut până acum suficient de multe reclame la ochelari sau lentile de contact. Și, totuși, iată încă una: un bărbat intră liniștit într-o saună și…

Iar acum, dacă tot ne-am trezit – fără voia noastră – într-o bucătărie, să vorbim puțin despre mâncare. Spotul următor a fost produs în 1996 pentru Lunchablez, însă a fost interzis publicului larg. După 5 ani de la realizarea lui, spotul a apărut pe youtube. De ce a fost interzis? Hm… priviți.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu