Pentru Paulo Coelho, fundamentul strategiei de social media constă în întreținerea blogului personal printr-un număr relativ redus de scurte articole în fiecare lună. Datorită faimei, Paulo Coelho dispune însă de baze masive de urmăritori atât pe ambele Facebook (5.5 milioane de fani) cât şi Twitter (1,6 milioane de followers). Și foloseşte aceste platforme în mod eficient, intercaționând direct cu cititorii săi.
Aceasta este principala concluzie la care ajunge Richard MacManus de la ReadWriteWeb, după analiza modului în care Paulo Coelho folosește blogul și rețele sociale.
Blogul est folosit de Coehlo încă din aprilie 2006. Scrie, în fiecare lună, aproximativ 50 de articole scurte pe subiecte motivaționale și de auto-promovare. Facebook este folosit pentru auto-citări pe teme motivaționale. Un subiect care, judecând după numărul de reacții, pare a fi de un real succes. Twitter-ul este folosit de Coelho atât în engleză cât și în portugheză (limba sa natală). Scrie, în medie, între 12 și 15 mesaje pe zi.
Acestea fiind spuse, vă invit să citiți si articolul orginal, pe ReadWriteWeb. Și, în completare, un alt articol de pe Webcultura: Despre scriitori și social media.