Cu si fara efecte speciale

Încă două exemple de creativitate în advertising.

Un altfel de spot de promovare. Spotul de promovare al Pepsi Max London Short Film Competition 2011 a fost realizat de regizorul chinez (stabilit în New York) Lawrence Chen. Până aici, nimic deosebit. Deosebită în schimb este realizarea spotului, așa cum reiese și din descrierea acestuia.

“Spre deosebire de toate celelalte filme realizate în zilele noastre, acesta fost realizat fără grafică pe calculator sau efecte speciale.”

Iluzia perfectă. Iată un poster de gherilă executat pentru promovarea noului model MINI. Firește, posterul a fost conceput special pentru locația aleasă și promovează printr-un mesaj clar faptul că modelul MINI Ace are un demaraj de invidiat.

Webcultura are nevoie de susținerea ta. Ne poți sprijini prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu