Titlul vinde cartea

Cât de importantă este grafica unei cărți?

Despre promovarea cărților am mai scris. Și, în mod sigur, vom continua să o facem. Atât pentru că ne plac cărțile, cât și pentru că și ne place creativitatea celor care le le promovează (Și cărțile se promovează, nu-i așa? și Afișe culturale sunt doar două exemple).

Iată astăzi creațiile grafice pe care suedezul Patrik Svensson le-a conceput pentru librăriile Jashanmal (Dubai). Ei, ce ziceți? 🙂

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu