Când nu se face un flashmob

Puteți susține WebCultura, cu ce sumă doriți, prin intermediul butonului PayPal de mai jos. Mulțumim!

O doză de umor negru. În scop educațional.

Există câteva variante pe care astăzi le folosește orice “publicitar respectabil” atunci când sfredelește în puțul gândirii pentru a-și dovedi “creativitatea”: 1. trimitem un comunicat de presă (ce dacă nu-l citește nimeni); 2. facem o acțiune cu bloggerii (ce dacă pe cei propuși nu-i citește nimeni); 3. facem un “viral” (ce dacă nu-l vede nimeni); 4.  facem o aplicație pentru facebook (ce dacă nu o folosește nimeni); 5. facem un flashmob (ce dacă încălcăm toate regulile flashmob-ului).

În fine, cert este că, uneori, un flashmob chiar nu este indicat, Iată doar câteva exemple.

O animație realizată de Yankee Peddler.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu