Când nu se face un flashmob

O doză de umor negru. În scop educațional.

Există câteva variante pe care astăzi le folosește orice “publicitar respectabil” atunci când sfredelește în puțul gândirii pentru a-și dovedi “creativitatea”: 1. trimitem un comunicat de presă (ce dacă nu-l citește nimeni); 2. facem o acțiune cu bloggerii (ce dacă pe cei propuși nu-i citește nimeni); 3. facem un “viral” (ce dacă nu-l vede nimeni); 4.  facem o aplicație pentru facebook (ce dacă nu o folosește nimeni); 5. facem un flashmob (ce dacă încălcăm toate regulile flashmob-ului).

În fine, cert este că, uneori, un flashmob chiar nu este indicat, Iată doar câteva exemple.

O animație realizată de Yankee Peddler.

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu