“Surpinde-te pe tine însuți și surprinde-ți audiența.”
Aceasta este deviza după care se ghidează, în fiecare zi, Thomas Herbrich, un maestru al artei fotografice și al manipulării imaginilor. Cu un portofoliu de clienți impresionant – BMW, Mercedes Benz, Sony, Toyota, Volkswagen, Ikea, Lego etc – Herbrich este recunoscut pentru talentul de a da viață brandurilor.
Fotografiile lui, mereu neașteptate și mustind de imaginație, amintesc întrucâtva de creațiile unui pictor. Digital Photo Pro l-a numit “omul magic” pentru capacitatea sa uluitoare de a aduna laolaltă imagini reale și manipulări digitale în uimitoare scene de sine stătătoare. De exemplu, valul de hârtie din imaginea de mai jos a fost realizat prin fotografierea a 1.000 de bucăți de hârtie a căror dimensiune a fost apoi redusă prin fotocopiere.
“Înainte de a începe să fotografiezi, trebuie să afli cine ești cu adevărat. Fotografia este, întotdeauna, un mod de a spune o poveste. Iar povestea este mereu a ta. Exprimă propriile-ți viziuni și experiențe. Arată-mi fotografiile pe care le faci și îți voi spune cine ești – există o mare doză de adevăr în această afirmație.” (Thomas Herbrich)