Spectaculoasele fotografii ale Omului Magic

“Surpinde-te pe tine însuți și surprinde-ți audiența.”

Aceasta este deviza după care se ghidează, în fiecare zi, Thomas Herbrich, un maestru al artei fotografice și al manipulării imaginilor. Cu un portofoliu de clienți impresionant – BMW, Mercedes Benz, Sony, Toyota, Volkswagen, Ikea, Lego etc – Herbrich este recunoscut pentru talentul de a da viață brandurilor.

Fotografiile lui, mereu neașteptate și mustind de imaginație, amintesc întrucâtva de creațiile unui pictor. Digital Photo Pro l-a numit “omul magic” pentru capacitatea sa uluitoare de a aduna laolaltă imagini reale și manipulări digitale în uimitoare scene de sine stătătoare. De exemplu, valul de hârtie din imaginea de mai jos a fost realizat prin fotografierea a 1.000 de bucăți de hârtie a căror dimensiune a fost apoi redusă prin fotocopiere.

“Înainte de a începe să fotografiezi, trebuie să afli cine ești cu adevărat. Fotografia este, întotdeauna, un mod de a spune o poveste. Iar povestea este mereu a ta. Exprimă propriile-ți viziuni și experiențe. Arată-mi fotografiile pe care le faci și îți voi spune cine ești – există o mare doză de adevăr în această afirmație.” (Thomas Herbrich)

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu