Cea mai importantă lecție de marketing.
Și, în același timp, o lecție despre stupiditatea socială pe care ne-am obișnuit să o considerăm “normală” și în care am fost învățați să ne creștem copiii. O lecție venită de la Riley, o fetiță de doar cinci ani, care dialoghează cu tatăl său într-un raion cu jucării.
“Nu ar fi corect ca toate fetele să cumpere prințese și toți băieții să cumpere super-eroi. (De ce?) Pentru că fetele vor super-eroi și băieții vor super-eroi. Iar fetele vor lucruri roz, iar băieții nu vor lucruri roz. (Dar de ce crezi că e așa?) Pentru că… pentru că… acele companii care au făcut aceste lucruri vor să păcălească fetele să cumpere lucruri roz în locul lucrurilor pe care băieții vor să le cumpere. (Da, dar băieții pot cumpără lucruri roz daca vor, nu-i așa?) De ce toate fetele trebuie să cumpere prințese? Unele fete vor super-eroi, alte fete vor prințese, unii băieți vor super-eroi, alți băieți vor prințese… Și atunci de ce toate fetele trebuie să cumpere lucruri roz, iar toți băieții trebuie să cumpere lucruri de altă culoare?”
Iar dacă sunteți interesați cum se s-a ajuns aici, vă recomand sa citiți Băieții sunt albaștri, fetițele sunt roz.
foarte interesant .