Puteți susține WebCultura, cu ce sumă doriți, prin intermediul butonului PayPal de mai jos. Mulțumim!
Da: iubirea este cel mai bun agent de vânzări al tuturor timpurilor.
Priviți.
Iar acum, haideți să discutăm puțin. Da, acest este un spot de promovare. La agende. Și dacă m-a impresionat pe mine – cel care nu a avut vreodată vreun fior lăuntric cât de mic în legătură cu Valentine’s Day – mă întreb cât de tare îi va impresiona pe aceia care abia așteaptă să-și “sărbătorească iubirea”.
Și, da, acesta este viitorul advertisingului: creativitate, flexibilitate în gândire și, mai ales, o poveste reală, bine plasată. Pentru că încet, dar sigur, epoca plasării de produse va apune, iar locul ei va fi luat de plasarea de povești. Povești care vor sprijini prezența produsului, fără ca această prezență să deranjeze în vreun fel. Filmul de mai sus este un exemplu foarte bun: chiar știind că este un film de promovare deranjează acest lucru în vreun fel? Face asta în vreun fel povestea mai puțin credibilă sau mai puțin reală? Ne determină acest lucru să avem rețineri în a distribui acest film prietenilor? Evident, nu. Q.E.D.