Un film de modă

Două minute de ironii la adresa hipsterilor.

Un spot care m-a amuzat, având-o ca protagonistă pe Lizzy Caplan (actriță pe care mulți cred că o cunosc deja).

Viva Vena!, spotul regizat de Matthew Frost pentru a promova brandul Vena Cava, reușește ceea ce foarte puține spoturi reușesc cu adevărat: să folosească auto-ironia inteligent (avem de a face cu un spot care ironizează filmele de modă tocmai pentru a promova un brand din aceeași industrie). Și, zic eu, reușește să stârnească nu doar zâmbete, ci și curiozitatea pentru brandul promovat.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu