Scala: I can’t get no satisfaction. Since 1778

În încercare de a ajunge la publicul tânăr, faimosul Teatro Alla Scala din Milano a lansat La Scala UNDER 30, un program prin intermediul căruia tinerii pot achiziționa bilete la prețuri speciale sau abonamente pre-plătite la spectacole.

O inițiativă care, firește, îmi place și pe care, tot firește, mi-aș dori să o văd implementată și la noi. Până atunci, însă, iată minunata campanie realizată de agenția Tita din Milano pentru La Scala UNDER 30.

(Și, dacă tot a venit vorba: sunt ultimele zile în care se mai primesc dosare la ICR pentru concursul prin care se va acorda unui Bursă tânăr interpret de operă o bursă la Accademia Teatro alla Scala din Milano.)

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu