Scala: I can’t get no satisfaction. Since 1778

În încercare de a ajunge la publicul tânăr, faimosul Teatro Alla Scala din Milano a lansat La Scala UNDER 30, un program prin intermediul căruia tinerii pot achiziționa bilete la prețuri speciale sau abonamente pre-plătite la spectacole.

O inițiativă care, firește, îmi place și pe care, tot firește, mi-aș dori să o văd implementată și la noi. Până atunci, însă, iată minunata campanie realizată de agenția Tita din Milano pentru La Scala UNDER 30.

(Și, dacă tot a venit vorba: sunt ultimele zile în care se mai primesc dosare la ICR pentru concursul prin care se va acorda unui Bursă tânăr interpret de operă o bursă la Accademia Teatro alla Scala din Milano.)

Webcultura are nevoie de susținerea ta. Ne poți sprijini prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu