In vino veritas?

Despre feminism, alcool și reclame. Nu neapărat în această ordine.

Reclama de mai sus are măcar o “scuză”: este de acum aproape 50 de ani. Reclama următoare este însă din anul 2010. Și nu are nevoie de scuză. Pentru că are o explicație.

Care este acea “explicație”? Ei bine, înainte de a vă oferi răspunsul, iată câteva întrebări din ciclul “știați că”:

– știați că pe facebook există o comunitate numită Oh My God I so need aglass of wine or I’m gonna sell my kids care are peste 122.000 de membri?
– dar că există o comunitate numită It Wasn’t My Fault, the Vodka Made Me Do It care are peste 242.000 de fani?
– și, știați că există o comunitate numită Moms Who Need Wine care are peste 580.000 de like-uri adunate?

Prin urmare, aflând de toate acestea, cei de la Van Gogh Vodca s-au gândit să-și promoveze produsul printr-o reclamă de genul celei de mai sus. Și prin intermediul alteia, asemănătoare.

Măcar reclamele de acum 50 de ani aveau stil. E adevărat, pe atunci nu exista facebook…

Ne bucurăm pentru că ne citești. Webcultura există cu ajutorul donațiilor cititorilor săi.
Ne poți susține prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu