In vino veritas?

Despre feminism, alcool și reclame. Nu neapărat în această ordine.

Reclama de mai sus are măcar o “scuză”: este de acum aproape 50 de ani. Reclama următoare este însă din anul 2010. Și nu are nevoie de scuză. Pentru că are o explicație.

Care este acea “explicație”? Ei bine, înainte de a vă oferi răspunsul, iată câteva întrebări din ciclul “știați că”:

– știați că pe facebook există o comunitate numită Oh My God I so need aglass of wine or I’m gonna sell my kids care are peste 122.000 de membri?
– dar că există o comunitate numită It Wasn’t My Fault, the Vodka Made Me Do It care are peste 242.000 de fani?
– și, știați că există o comunitate numită Moms Who Need Wine care are peste 580.000 de like-uri adunate?

Prin urmare, aflând de toate acestea, cei de la Van Gogh Vodca s-au gândit să-și promoveze produsul printr-o reclamă de genul celei de mai sus. Și prin intermediul alteia, asemănătoare.

Măcar reclamele de acum 50 de ani aveau stil. E adevărat, pe atunci nu exista facebook…

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu