Puteți susține WebCultura, cu ce sumă doriți, prin intermediul butonului PayPal de mai jos. Mulțumim!
Despre feminism, alcool și reclame. Nu neapărat în această ordine.
Reclama de mai sus are măcar o “scuză”: este de acum aproape 50 de ani. Reclama următoare este însă din anul 2010. Și nu are nevoie de scuză. Pentru că are o explicație.
Care este acea “explicație”? Ei bine, înainte de a vă oferi răspunsul, iată câteva întrebări din ciclul “știați că”:
– știați că pe facebook există o comunitate numită Oh My God I so need aglass of wine or I’m gonna sell my kids care are peste 122.000 de membri?
– dar că există o comunitate numită It Wasn’t My Fault, the Vodka Made Me Do It care are peste 242.000 de fani?
– și, știați că există o comunitate numită Moms Who Need Wine care are peste 580.000 de like-uri adunate?
Prin urmare, aflând de toate acestea, cei de la Van Gogh Vodca s-au gândit să-și promoveze produsul printr-o reclamă de genul celei de mai sus. Și prin intermediul alteia, asemănătoare.
Măcar reclamele de acum 50 de ani aveau stil. E adevărat, pe atunci nu exista facebook…