Expense Reduction Analysts (ERA) se rebranduiește și anunță o nouă conducere

Expense Reduction Analysts (ERA) se rebranduiește sub numele de ERA Group și anunță o nouă echipă de management, coordonată la nivel mondial de CEO-ul Mark Taylor. Sub îndrumarea lui Mark Taylor, un lider experimentat și apreciat în domeniul afacerilor internaționale, ERA Group se pregătește să ofere soluții personalizate și inovatoare, bazate pe date, analize și perspective acumulate de la peste 40.000 de proiecte finalizate în diverse industrii.

Planurile de extindere ale companiei includ consolidarea prezenței în piețele existente și explorarea de noi piețe în regiuni precum Africa, Orientul Mijlociu și Asia. ERA Group își propune să-și extindă rețeaua globală de franciză, atrăgând parteneri locali care împărtășesc valorile și viziunea companiei. De asemenea, ERA Group va continua să investească în tehnologii de ultimă generație și în platforme digitale, pentru a oferi clienților o perspectivă detaliată asupra datelor și oportunități de îmbunătățire a fluxului de numerar. Aceste investiții sunt cruciale pentru menținerea competitivității și oferirea unor servicii de calitate superioară.

„Acest rebranding reprezintă expresia vizuală a maturizării noastre, evidențiind profunzimea și amploarea datelor și expertizei pe care le-am acumulat în serviciul clienților noștri și pregătindu-ne pentru creșterea viitoare. Acum suntem pregătiți să ne extindem rețeaua, oferind procese și servicii de primă clasă care se traduc în succesul clienților”, a declarat Mark Taylor, CEO al ERA Group.

Rebranding-ul și noua viziune a ERA Group sub conducerea lui Mark Taylor reprezintă un pas important în evoluția companiei, evidențiind angajamentul său pentru excelență, inovație și clienți. Rebranding-ul ERA Group a fost o inițiativă complexă care a implicat o investiție semnificativă în redefinirea identității vizuale, dezvoltarea unei noi strategii de comunicare și implementarea unor tehnologii avansate. Investiția totală în acest proces reflectă angajamentul companiei de a aduce valoare clienților și de a se poziționa ca lider în consultanța globală. Această investiție este esențială pentru planurile de extindere și inovație.

„Sunt extrem de mândru de afacerea pe care am creat-o în ultimii 30 de ani. Este momentul să arătăm lumii ceea ce clienții noștri deja știu – că oferim o valoare imensă prin perspective, expertiză și servicii care depășesc economiile pe care le realizăm. Prețuim relațiile cu clienții, iar succesul nostru reprezintă dovada acestui lucru”, a spus Fred Marfleet, fondator și președinte executiv al ERA Group.

După un an 2023 în care compania a înregistrat o creștere semnificativă a portofoliului de clienți și a proiectelor finalizate, ERA Group anticipează în 2024 continuarea trendulului ascendent, ca urmare a noilor strategii și inovații implementate.

ERA Group este prezent în România din anul 2011, iar activitatea locală este coordonată de Remus Hîrceagă, cu o experiență de peste 30 de ani în multiple domenii de business. În România, ERA Group are o echipă de 4 parteneri si 9 consultanți și un portofoliu divers de clienți, de la industria alimentară, agricultură, logistică și distribuție, retail, oil&gas sau industria manufacturieră.

„Liderii companiilor globale au înțeles că atentia sporita pe lantul de aprovizionare sau reducerea costurilor reprezintă cheia pentru creșterea profitului. Iar noi acționăm doar într-un sens, acela de a livra valoare adaugata pentru clienții noștri. Filozofia noastră de business este: profitul tău înseamnă succesul nostru. Clientii care nu obtin valoare adaugata monetizata prin intermediul serviciilor ERA Group, nu ne plătesc serviciile. Pe piața locală, clienții noștri beneficiază de întreaga expertiză a ERA Group la nivel global, precum și de o rețea de consultanți care dețin cunoștințe valoroase în multiple industrii si domenii de activitate”, a precizat Remus Hîrceagă, Country Manager ERA Group Romania.

Fondată în 1992, ERA Group a evoluat de la o afacere axată pe training la o consultanță globală de top în domeniul optimizării costurilor, operând în peste 50 de țări de pe șase continente. Compania are peste 1.000 de angajați, iar extinderea sa recentă în regiuni precum Africa, Orientul Mijlociu și Asia demonstrează angajamentul de a oferi expertiză specializată în peste 50 de categorii de costuri și sute de subcategorii, adaptându-se nevoilor specifice ale diverselor industrii.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu