Poate un mare artist garanta succesul unui campanii de advertising?
În ceea ce mă privește, răspunsul este afirmativ. Și, ca exemplificare, vă voi oferi două exemple de campanie în care s-a reușit implicarea cunoscutului fotograf american David LaChapelle – ale cărui fotografii cu unele dintre cele mai faimoase vedete internaționale le-am prezentat pe WebCultura.
Prima campanie este la Special T (Nestle), iar cele trei arome ale ceaiului sunt înfățișate prin fotografiile a trei spații culturale diferite: India, Japonia și China.
Cea de a doua campanie este la Schweppes și este rezultatul colaborării dintre David LaChapelle și Uma Thurman.
Și, nu în cele din urmă, spotul campaniei. 🙂
Daca vinde un produs e advertising. Daca nu vinde nimic ci e doar un tablou e arta
Fara indoiala, asa se vede prin prisma advertisingului. Dar, din punctul de vedere al unui artistic plastic, poate fi arta in ambele cazuri. Fireste, ce spun e doar un punct de vedere.