Advertising si arta

Poate un mare artist garanta succesul unui campanii de advertising?

În ceea ce mă privește, răspunsul este afirmativ. Și, ca exemplificare, vă voi oferi două exemple de campanie în care s-a reușit implicarea cunoscutului fotograf american David LaChapelle – ale cărui fotografii cu unele dintre cele mai faimoase vedete internaționale le-am prezentat pe WebCultura.

Prima campanie este la Special T (Nestle), iar cele trei arome ale ceaiului sunt înfățișate prin fotografiile a trei spații culturale diferite: India, Japonia și China.

Cea de a doua campanie este la Schweppes și este rezultatul colaborării dintre David LaChapelle și Uma Thurman.

Și, nu în cele din urmă, spotul campaniei. 🙂

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

2 comentarii

  1. Daca vinde un produs e advertising. Daca nu vinde nimic ci e doar un tablou e arta

    1. Fara indoiala, asa se vede prin prisma advertisingului. Dar, din punctul de vedere al unui artistic plastic, poate fi arta in ambele cazuri. Fireste, ce spun e doar un punct de vedere.

Adaugă comentariu