Bine ai venit pe WebCultura

Din cuprins:

Ce fac suedezii in pauza de pranz? Danseaza!

Noaptea dovlecilor fara sens

“Aceasta nu este o perioadă fericită a anului pentru o pisică neagră care nu suportă proștii.” Henri, motanul existențialist, ne...

Continuare...


Powered by

Ce fac suedezii in pauza de pranz? Danseaza!

Sorin Tudorde @
4 April 2012

Susține și tu Webcultura. Mulțumim!

Vezi aici cine sunt cei cărora le mulțumim până acum.

Se numește Lunch Beat și este un fenomen în plină expansiune.

Totul a început în iunie 2010, când, dorind să scape de rutina zilnică (știți voi: muncă, pauză, iar muncă etc), un grup de 14 suedezi s-au întâlnit într-un garaj subteran, în timpul pauzei de prânz, pentru a dansa. Astăzi, Lunch Beat este organizat în 14 orașe din întreaga lume, iar fiecare dintre petrecerile sale lunare atrage sute de persoane.

Regulile Lunch Beat sunt simple (și inspirate din regulile Fight Club)

Regula 1: dacă este primul tău prânz la Lunch Beat, trebuie sa dansezi.
Regula 2: Dacă este al doilea, al treilea sau al patrulea tău prânz la Lunch Beat, trebuie sa dansezi.
Regula 3: Dacă ești prea obosit pentru a dansa la Lunch Beat, te rugăm să-ți iei prânzul în altă parte.
Regula 4: La Lunch Beat nu vei vorbi despre ceea ce muncești.
Regula 5: La Lunch Beat toți cei prezenți sunt partenerii tăi de dans.
Regula 6: Orice întâlnire La Lunch Beat nu va dura mai mult de 60 de minute şi va fi organizată în timpul “pauzei de prânz”.
Regula 7: Lunch Beat își servește întotdeauna musafirii cu una bucată DJ și una bucată prânz la pachet.
Regula 8: Apa este întotdeauna servită gratuit în timpul Lunch Beat.
Regula 9: Lunch Beat este, de preferat, un mediu în care nu se consumă droguri.
Regula 10: Lunch Beat poate fi organizat oriunde, de către oricine, atâa timp cât evenimentele sunt anunţate ca evenimente publice, sunt non-profit şi se supun regulilor cuprinse în acest manifest.

Așadar ce ziceți: aducem Lunch Beat și în România?

Despre autor

Sorin Tudor

| Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Comentează

Atitudini

Parteneri

© 2010-2014 WebCultura.