Trei filme cu final neasteptat

Sau despre cum se poate promova un festival cinematografic.

Whistler Film Festival a ajuns deja la cea de 11-a sa ediție. Și, cumva, festivalul canadian reușește să devină tot mai bun de la un an la altul. Atât de bun încât tot mai mulți oameni de specialitate încep să creadă că va deveni un nou Sundance. În fine, ideea de bază este că WFT sunt prezentate filme a căror calitate este mai ridicată decât în alte festivaluri. De aici și ideea de promovare pe care a mizat agenția Dare Vancouver atunci când a creat următoarele trei filme de promovare: clișee hollywoodiene ușor recognoscibile al căror final este altul decât ne-am fi așteptat.

Webcultura are nevoie de susținerea ta. Ne poți sprijini prin intermediul unui abonament lunar

sau prin intermediul unei donații.

Mulțumim.

Sorin Tudor

Sorin Tudor Blog | De același autor

Uneori, prin ochii mei, internetul se vede altfel. “Contentul” se numeste simplu, “continut”, iar “user generated” capata vagi conotatii pleonastice de vreme ce El, Userul, nu are incotro: trebuie sa-si fie Creator al propriei Vieti. Poate ca, intr-o zi, vom ajunge sa ne cunoastem mai bine.

Recomandări

Adaugă comentariu