Un scurt film cu final neașteptat. O acțiune desfășurată pe Lună în care avem parte de cosmonauți, un monstru extraterestru, umor și un final neașteptat. De ce spun că finalul este neașteptat? Pentru că filmul
O mică "șmecherie" de marketing. Ați privit vreodată, cu atenție, ceasurile din reclame? Ei bine, dacă ați făcut-o, poate că ați observat că, indiferent de marcă, toate arată cam aceeași oră: zece și zece. Motivul?
100 de trupuri goale. Altfel decât vi le imaginați. O scurtă filmare despre frumusețea trupului omenesc (și despre cum putem să dobândim această frumusețe). O filmare creativă realizată de către agenția Man+Hatchet pentru Withings, o companie de
Două reclame amuzante. Nu știu voi ce simțiți, dar în apropierea sărbătorilor de iarnă, mie începe să îmi fie teamă să mă mai uit la televizor: nu doar că reclamele de Crăciun încep (mult) prea
O mostră de creativitate românească în "țara tuturor posibilităților". După ce, în 2011, a absolvit cursurile Universității București (Comunicare și Relații Publice), Miruna Macri a urmat Miami Ad School Europe and New York. Iar în
Încă o poveste pentru oamenii mari. A fost odată, ca niciodată... Evident, în viață se mai întâmplă și astfel de lucruri. Și, la fel de evident, depinde de fiecare om în parte, de starea de
O poveste emoționantă, despre o veche prietenie. În 1947, India Britanică a fost divizată în ceea ce astăzi numim India și Pakistan. O divizare care a separat, practic peste noapte, familii și prieteni. O tânără
Cum ar fi dacă ne-am comporta în viața reală așa cum ne comportăm pe facebook? Cum ar fi dacă am alerga după oameni și le-am spunem zâmbind, "te urmăresc"? Cum ar fi dacă ne-am afișa
...în două filme scurte. Un film care folosește arta anamorfică (puteți să vedeți aici câteva sculpturi cel puțin interesante realizate prin aceeași tehnică, iar aici câteva desene în creion), pentru a transmite un mesaj publicitar.
"Un cuvânt menit să determine oamenii să lase telefoanele jos. Și să reînceapă să vorbească unul cu altul." O frumoasă campanie de promovare pentru dicționarul Macquarie (realizată de McCann Melbourne), care include și un site care
Cum se mai poate promova o cafenea? Ei bine... ce ați zice ca, în loc să trebuiască să achitați nota de plată, să vi se spună că vă puteți plăti cafeaua cu un simplu sărut
E adevărat, astăzi ne pare incredibil. Însă, din păcate, se poate spune și astfel: "astăzi încă mai este adevărat"... Termenul "sexism" a fost folosit pentru prima dată în data de 18 noiembrie 1965 de către Pauline
O pastilă de Mahler, vă rog! Am auzit cu toții spunându-se asta: muzica clasică are proprietăți terapeutice. Pornind de aici, muzicienii de la Japan Philharmonica Orchestra au prins a prescrie doritorilor pastile de muzică, în
Cum se mai promovează o conferință de design. Un spectaculos film de prezentare, realizat pentru promovarea conferințelor de design Analogue/Digital de către creativii de la Breeder, care folosește o serie de imagini cu dublă expunere, în
Emoție, imaginație, creativitate. Povestea video a unei îndrăgostiri, de la începuturi și până în prezent. O poveste construită din 105 secvențe de film diferite de către creativii de la AlmapBBDO pentru a promova arhiva video Getty