Despre o campanie de advertising nereușită. De obicei, pe WebCultura puteți citi despre lucrurile frumoase din viață. Pentru că, paradoxal, deși frumosul poate fi întâlnit la fiecare pas, suntem, de prea multe ori, înconjurați de
Descătușată de noile tehnologii şi încurajată de concepția de tip Lady Gaga despre feminitate, dorinta de "a dezvălui" s-a transformat în dorinţa de "a expune". În cadrul proiectului Untag this Photo, proiect expus în cadrul
Ce legătură există între cafenele englezești, teoriile lui Darwin și creativitate? Chiar așa: de unde vin ideile bune? Care este scânteia care aprinde genialitatea? Cum apar inovațiile? Steven Johnson, autorul unor foarte cunoscute cărți de
Sfatul nu vine nici din partea președintelui Băsescu, nici din partea primarului Vanghelie. Ci din partea lui Peter Thiel, unul dintre cei mai de succes antreprenori ai lumii. Mai mult, în schimbul renunțării la școală,
Care este linia de demarcație dintr-o manifestare artistică și un eveniment derizoriu? The Recovery of Discovery, expoziția artistului de origine franceză Cyprien Gaillard, și-a închis porțile zilele trecute (mai exact pe 22 mai), după ce
Primăria condusă de Liviu Negoiță nu permite Teatrului Masca să-și joace piesele în parcurile din sectorul 3. Anunțul a venit sec, de pe contul de twitter al Teatrului Masca, în data de 19 mai: "Domn'
Astăzi este ziua celei mai mediatizate nunți din istorie. Și, dacă tot se va face atât zgomot mediatic în jurul său, haideți să și înțelegem - extrem de rapid - despre ce este vorba. Profesorul
Avem un sistem de educaţie modelat după interesele și imaginea epocii industriale. Organizat asemeni liniilor de producție. Încă ne educăm copii de loturi. De ce facem asta? Cuvintele îi aparțin lui Sir Ken Robinson, expert
Cum să fac să atrag public nou? Cum să fac să îi aduc pe tineri în sala de operă, în muzeu, cum să îi determin să pună mâna pe un autor pe care mulți îl
Cartea, ziarul, radioul, filmul, televiziunea si internetul sunt mijloace de comunicare in masa. La momentul aparitiei, fiecare a declansat comentarii si/sau invidii, fiecare a stralucit, insa toate au ramas importante. Chiar daca ultimele statistici arata
Vizibilitate sporită, câştigare de noi audienţe, fidelizare public. Bla, bla. Acestea sunt doar câteva dintre cuvinte pompoase pe care le auzim atunci când se vorbeşte despre cum poate ajuta online-ul în promovarea unui produs. Perfect